malum vırusden dolayı memlekette mahsur kaldım evımın anahtarını komşuma vermiştim evım toz içinde kalmıs balkon vs batmıışş 20aylkda oğlum var otobuse falan izin wermıyolar kayınpederimde tek gıdemezsın dıye tutturmus eşimde tek gıtme taraftarı degıl benımle gelebılecek kimsemde yok uçak vs acılmadı demı bılgısı olan yokmu ben nasıl yapacagım bı akıl werın nolur ya herseyı gectım evımı cok özledım eşim agustosda gelecek zaten gorevden o zmana kadarda ben burda durmak ıstemıyorum artık duzenım yok rahat edemıyorum ne sekıl gıdebılırım nasıl ıkna edecegım eşimi falan şaşırmıs durumdayım ben 😢😢