Ari bebeğim 64 günlük ve sizin yazdıklarınızı birebir post açıp sormuştum,eşimle yalnız olduğumuz için de eşim işe gittiğinde bebekle evde yalnız kalıp koltukta yaşar hale gelmiştim ne bişe yiyebiliyordum ne uyku ne de afedersiniz wc ihtiyacımı gideremez olmuştum koşa koşa gidip gelirdim,yemek yiyemeyip uyulmadığım dinlenmediğim için de sütüm azdı,çeşit çeşit emzik denedik philips avent ultra air olanı tuttu o da canı isterse,hamak beşik aldık az da olsa sakinleşiyor,çeşit çeşit gaz damlaları ve masajlar.on gün olacak artık geceleri uyuyor çok şükür gündüz desen bazen uyur bazen yarım saat bile gözünü kapatmaz mememde uyumayı seviyor,bu dediklerimi dene istersen canım belki işe yarar