Masalci Bernaacarr Öncelikle masallah, bundan fazlası boğum boğum kollar, bacaklar ve kat kat göbek olurdu, niye böyle zayıf olduğunu düşündünüz şaşırdım açıkçası. 6 ay 12 günümüz kaldı, 6 kilo 65 cm bebeğim..
Bernaacarr Masalci zayıf gözüküyor diye dedim evet 8 kilo ama boyu olduğu için zayıf gözüküyor dedim mesele bu :)
Goodmom Bernaacarr canım benim oğlum 4 kilo doğdu ve 7 aylıkken 8 kiloydu yani senin şuanda oğlunun kilosu maşallah yerinde kıyaslama yapmıyorum sadece bukadar kafana takma çünkü ilerleyen dönemlerde iştahsız huzursuz yememe olayları devam edecek bitmiyor 5 aylıkken atakları oluyor diş sancıları başlıyabiliyor birde hareketlenmeye başladıkları için dikkatleri dağılıp yemiyorlar çevre faktörü vs oyüzden fazla kilo almazlar ilk zamanki gibi canını sıkıyorsa bu durum doktoruna tabiki de danış en doğru bilgilendirmeyi yapar için rahatlamış olur
Bernaacarr Goodmom çok teşekkür ederim keşke herkes siz gibi eleştirmek yerine güzelce fikrini söylesene 🙏🏼
Bernaacarr cicekannesi22 şuan siz kıyaslama yapıyorsunuz olabilir tabıkı her bebek bünye farklı ben sadece burda bi soru sordum maşalllah herkes bu soruyu bekliyormuş gibi kıyaslama yapıyor .. düzgünce cevap vermek yerine
cicekannesi22 Bernaacarr kıyaslama değil yanlış düşündüğünü söylüyorlar bebeğin kilosu boyu maşallah iyi zayıf kompleksine girme bunda kötü birşey yok
Bernaacarr Tgcmrt35 en azından sizinki gibi cevaplar beklemiyordum madem bu bir yardımlaşma postu güzel bir dille söyleyebilirsiniz düşüncemi eleştirerek değil
Bernaacarr Minigim_ bende açıkçası fikir olarak sordum belki böyle doktora soran vardır diye maşallah milllet bi kıyaslama kimse kimseyi çekmeme herkesin bebeğinin kilosu bırbırınden farklı olabılır bizim ki de öyle ben sadece kılosu var ama boyu uzun diye zayıf gözüküyor dedim herkes bi laf çabasından gerçi nerde bi boy kılo postu görsem hep öyleydi zaten şaşırmadım..
Minigim_ Bernaacarr ya tabiki her çocuk bir olmaz bende sıkılıyorum şu aa çok zayıf muhabbetinden. Her çocuğun gelişimi farklıdır sağlıkları yerinde olsunda yeterki. Ben doktoruma soyledim ama vitamin falan vermiyor
Masalci Bernaacarr Anladim ben sizi ama 8kg 70 cm zayıf görünmez, ayni durumda baska arkdaşım var 71 cm 8 kg, gayet normal duruyor, daha fazlası tombul bebek olur😊
Pamuk_seker Bernaacarr 10 aylik 8 kilo ben ölmüşüm o zaman bebeğinizi rahat bırakın kilosu gayet iyi kilo sağlık demek değildir kasmayın
turunclardan01 Bernaacarr zayıf değil masallah i boyuna 😊 arkadaş imin kızına polıvıt vermıstı doktor