Gamzeadaaa ewet canım geçti ama bir sene oldu doğum yapalı😄 8. 9 ay uyuşukluk hissi sürmüştü iki doğumumdada tabi bu süre için de sık deil ama boyle çok ağır biseyler kaldirirsam ( mesela temizlik yaparken koltuk filan kaldırıyorum) o zaman ağrı oluyordu ama su anda gayet sıkıntısız im sabırlı ol sende🤗 geçmiş olsun