Olimbera ayy neden hastaneye yatırıyor ki enfeksiyonun ne denli olduğunu bilmeden neden direk hüküm vermiş anlaşamadım. Yani benim doktorum idrarında biraz enfeksiyon var endişelenecek bir şey yok demişti ben de internetten araştırdığımda kız bebeklerinde sıklıkla görülen bir sıkıntı olduğunu okumuştum yani antibiyotik vermekten çok sakınmadım açıkçası doktorumun söylediği şekilde söyledi gün kadar kullandık ve çok şükür rahatladık darısı inşallah sana