MrsG 1menekse hiç uyandırmadım. Sabah 7buçuk 8e kadar uyurdu. Yine bazen uyuyor öyle ama hasta oldu huyu değişti o zamandan beri arada kalkıyor.
Gulmrt 1menekse bebiş kaç aylık bir de kilo ve gelişim iyi mi iyiyse kaldırmayı önermiyor çoğu doktor 2-3 aydan sonra. Mesela kızım 3,5 aylığa kadar uyanmazdı saatlerce şimdi kendi ağlıyor acıktıkça sanırım sizin de öyle olur
oglunasik1anne 1menekse ne kadarlık bebeğin eğer üç aydan geçtiyse senin kaldirmana gerek yok geceleri diye düşünüyorum kendi aciktigi zaman uyanır emer zaten bebeğin
MrsG 1menekse en erken 10 buçuk ama genelde 11 veya 11buçuk gibi uyur. Hala öyle. Erken uyumaya alışkın değil.