Nesocan haklısınız , insan yesin istiyor. Yemek saatlerinde sizinle sofraya otursun, mümkün olduğunca aralarda bir şey vermeyin ( çikolata, kurabiye vs) ya da az verin. Yemek dışında bir şeyler yerse yemeklerde atıştırmacı olabiliyor. Porsiyonlarını kendi yumruğu kadar hazırlayın. Çünkü midesi o kadar. Büyük porsiyon koyarsanız, zaten bitiremeyeceğim diye yemek istemiyorlar. Yemeklerini süsleyin ya da tabaklarını. Kendi yemesi için de teşvik edebilirsiniz.