Kızlar oğlum 1,5 yaşında. Bu zamana kadar iştahsızlığından hep şikayet etmişimdir ama eskiden en azından çorba içerdi. Şimdi yemiyor yemiyor yemiyor. Sadece emiyor ki sütüm çok az. Zaten oruç tutuyorum göğüslerim dolu değil. Süt dışında da tek yediği herobaby nin rezeneli gece kaşık maması. Normalde artık makarna pilav falan yemesi gerekirken biz daha katı gıdaya geçemedik bile. Blwyi zaten denemiştim. Verdiğim herşeyi mama sandalyesinden atmıştı öyle yapmaya da devam ediyor. Ne olur akıl verin deliricsm artık. Ne yapsam ne olsa düzelir. Bir mucize mi lazım. Diş demeyin çünkü diş çıkardığı dönemde çıkarmadığı dönemde aynı