Merhaba anneler bebeğim 6 aylık ek gıdaya başladık gün içerisinde su vermeye çalışıyorum hemen öğürüyor ve ağlıyor sudan nefret ediyor, neden böyle olabilir aynı durumu yaşayan var mı? Aynı zamanda emziriyorum ama yinede su içmesi gerekir değil mi?Önerileriniz nelerdir? Ve bu dönemde ne kadar su vermeliyim?