Kizlar dun duş aldim yedek emzirme sutyenim yoktu cikardigimi yıkadım bende normal sutyen taktim dsha sonra basladi aksama bie üşüme geldi agri basladi boyle uzanamiyorum elim degince bile agriyordu gece zaten dogeu durst uyuyamadım suan yine duşa girdim baya masaj yaptim falan ama yine hafif agri var sık sık emziriyorum bebegim 1 aylik ama neden boyle oluyir normalde hafif sert olurdu emzirirdim hemen gecerdi onu mastit sanmistim ama sanirim bu mastit agridan oldum basim donuyor atesim var ne yapicam yardim edin lutfen ilac kullanmak istemiyorum dogal yontemlerlw ne iyi gelir havluyu ısıttım koydum daha sonra soguk komprwes yaptim ama ayni