Parsmls bnm de annem normal bir anakucağı almış şu an 4,5 aylık ve sığmıyor duruşu da bi garip keşke ben de ondan alsaydım diye düşündüm hatta eşim bile anakucağınjn iyisini almak lazımmış dedi ama şimdi zaten yakında oturmaya başlar 1,5 ay için almayayım dedim mama sandalyesi falan aldım onda idare ediyorum