Arkadaşlar şimdi benim sorunum ve sorum şu biz 3 yıl önce ev almıştık ama bu evi oturma amaçlı degil de yatırım amaçlı aldık memur oldugmuz için tain isticktik burada akrabalarımız var onlar ilgilenir kiracıyla felan dedik, neyse aldık ama ev eski 3+1 ama odaları küçük yatak odam sıgmadı öyle söyliyim, eşim evde oturmak istemiyor taşınmak istiyor evi satsak mı satmasak mı o kadar kararsız kaldık ki anlatamam, beynim agırıyor artık, birşeklde 3 yıl ödedk kaldı 4 yılı napıcaz hiç bilmiyorum yani ev sahibi olduk ama elimizde patladı gibi birşey oldu kafamız çok karışık :) lütfen sizlerde fikirlerinizi söyleyin siz olsanız ne yapardınız uzun oldu hakkınızı helal edin :❤️