Merhaba arkadaşlar
10 aylık kız bebişim var ve hala emeklemiyir surunmuyor sizce bu normal mi uzun boyluyuz biraz Yüz üstü geldi mi ağlıyor önüne sevdiği oyuncaklarını biraz uzağa koyuyorum cabalasin diye hirs yapıyor bir müddet sonra hemen ağlıyor ve geri idiyor bütün vücudunu bacaklarımizi çekip ileri gidemiyoruz ama cekyata doğru ayakta biraktiğin zaman ayakta kalabiliyor ama ayak uclarimiz ile acaba diyorum erken mi oturttumdiye düşünüyorum 6 aylık iken oturmaya baslattim sonra kendi düşmeden oturabiliyor ve bu süreçte hep hırs yapio ağladıkça ben biraz kendim düzeldim burada biraz hata mi yaptım emsalleri şuan emekliyor yürüyen bile var 7 aylık bir arkadaşının bebeği emekliyor rahat
Ca herşeye uzanabiliyor ve bebeğim engellemediği için endişe ediyorum ister istemez kafaya takıyorum baya uzun yazdım ama kusura bakmayinn #askeresi