Havva00 Merhaba kızlar😊bebeğim 4 aylık doğumdan hemen sonra saçlarım dökülmüyor diye çok mutluydum taki 15 güne kadar aşırı derecede dökülmeye başladı varmı yaptığınız birşey 😥
Deletedmom55 Havva00 Benimde o ayda başladı, yaklaşık 3 ay aralıksız döküldü, bioxcin siyah sarımsaklı sampuan kullandım iyi geliyor dökülmesini yavaşlatıyor bir deneyin isterseniz 🙋🏼♀️
Zeynept Havva00 o dökülme 6 aya kadar sürüyo korkma yerine çıkıyor ben baya kel oldum. Boya saç diplerini sertleşdirdiği için boyaya bilirsin . Ve çamterebentin ve bAdem yağı süre bilirsinhaftada 1-2 kez
birdalumran Havva00 bende bu başlıkta post açmayı düşünüyordum benim de aşırı dökülüyor resmen kellestim 😄 psikolojik kalmadı bide qobek
_minik_anne_ Ben de mutluydum dökülüyor mu ya zaten azıcık saçım var uzun ama ince telli ondan da olmak istemem