elifimmmt yani düşün artık ne kadar tehlikeli .emziren anne bile yememesi lazımmış.bunu bilmiyordum.brn tesadüfen öğrendim.zaten normalde de 15 senedir bal yemiyorum çünkü hakiki bal bulamıyorum.ilk kez şanslı hissettim.cunku çok üzülüyordum hakiki bal yapan da kalmadı diye.ozellikle gittim arıcıdan bal aldım o bile sahte çıkmıştı.arilara şekeri glikozu yedirmis adam ,sonra da bal diye satmış bize.sinirlendim kavanozu çöpe atmıştım.iyi ki bal yememisim.bunun için ilk kez sevindim yani