Mom5874 Ftmnr0203 Lütfen bebege bak verilmesine izin vermeyin. Cok teikeli. Botulisme sebep olabilir https://kidshealth.org/en/parents/honey-botulism.htm https://www.medikalakademi.com.tr/0-1-yas-arasi-bebeklere-bal-yedirmeyin/
Zeynept Ftmnr0203 ben reçel duydum da bal sürmesi sinir bozucu. Yoksa annemde yemezse reçele banıp vere bilirsin dedi ama çok şükür kızım emziği çok seven bebek oldu
Deletedmom190 Ftmnr0203 Ya arkadaşım belki tepkime fazla bulabilirsin ama desin ya desin onun ağzını yırtarım ya benim de çocuğum var Kaynanam da bana aynısını dedi ben hiç çocuk büyutmedim sanki diye .Banane senin bütün çocuklarımdan. Bu benim çocuğum bizim çocuğumuz kimseye izin vermeyeceksin bu kadar ya. Bu kadar arkadaşım senin çocuğuna bir şey olursa ..Kaynanan umurunda olmaz senin ciğerin yanar .Bunu anla tamam mı bal ne kadar önemli bir şey .Eskiden çocuklar öldüğünde ay nazardan öldü ay kem gözden öldü diyorlarmış. Allah bilir çocuklar hangi hastalıktan gitti de bu gerizekalıların haberi yok vermeyeceksin. Ya çocuğunu senin çocuğun o
alisarpinannesi 1 1,5 yaşına kadar verilmiyor ki bebeginiz daha çok küçük onlarin zamaninda birsey olmamis diye her dedikleri olsun istiyorlar lütfen tepkinizi koyun koymazsaniz daha bircok konuda bas edemezsiniz konu BEBEĞİNİZ lutfen anneler 🙏
Boncukk Ftmnr0203 ya lütfen tepki göster. Büyük diye Saygı falan duyma, çocuğa yazık yakıyo boğazını, alerjisi vardır belki. Çok sinirleniyorum böyle yapanlara ve bir şey demeyen annelere. Sert bir şekilde uyar ki bir daha yapmasın.
Zeynepazram Ftmnr0203 anne tamam sende cocuk büyüttün ama bu benim cocugum bırakta ben cocugumu dogusuyla yanlısıyla ben büyütiyim de bu geri kafa kaynanalardan bıktım benimkide aynısıydı
Zeynept Ftmnr0203 sallamada biberonda bir sıkıntı olmaz ama yedirmesine dikkat et gözün üstünde olsun. Yapacak bir şey yok :)
Boncukk Ftmnr0203 ya yorumları okudukça sinirleniyorum İnan. Ne demek sesimi çıkarmadım. Çocuğun o senin, tepkini göstereceksin ki bir daha kalkışmasın böyle işlere.
Cihangirnannesi Boncukk çıkarılmıştır cnaim ya benim kaynanamda neler yaptı hem bana hem cocuguma sırf eşimle aram bozulmasın diye gikimi cikaramadim
My_son Ftmnr0203 yok kiz Allahin izniyle bisey Olmaz korkma ama kesinlikle uyar aman aman bi kere yedi cok sukur bisey olmadi ama izin verme kim olursaa olsun. Ondan aglamaz bence sakinlesmiste bezini fln da kontrol et kalasini yaparsa hic bisey olmaz
Zeynepazram Ftmnr0203 bu şekilde memeye döndür canım kaynana canisindende uzak tut gerekirse kavga cıkar
Ftmnr0203 Ben tepki göstermedim dediğimi hatırlamıyorum sadece oruçlu diye fazla yüklenmedim Evlat benim evlâdım benden başka kimse benim kadar düşünemez onun iyiliğini buna emin olun Size sadece sorun olur mu olmaz mı diye sordum Bilgi veren annelere çok teşekkür ederim sağ olsunlar Topa tutmaya gelenler de lütfen iyiyce okuyup yazarsa eğer sevinirim 😇
Cihangirnannesi Ftmnr0203 canım bende hemen hemen senin yaşadıklarını yasadim kayınvalidem geri kafalı sırf eşimle aram bozulmasın diye gikimi cikaramadim sen sadece bebeğimle ilgilen bişey yapma evde bırak o yapsın bı kaç gün ağrın varmış gibi yap bı şekil bul yani yoksa başa çıkamazsın umarım bebeginede bişey olmaz içini ferah tut rabbim korur onu inşallah 🥰
Boncukk Cihangirnannesi konu sıkıntısı anlatamayan bebek olunca çok üzülüyorum o yüzden bu kadar sert tepki verdim. Alttan alıp saygı duyunca böyle kendini bilmez büyükler her şeyi bildiklerini sayıp kendi çocuğuymuş gibi istediklerini yapabileceklerinin sanıyorlar. Ama gelin cazgır olursa sesini çıkaramaz, bunu anlatmak istedim.
Mom0870 Ftmnr0203 çok alerjik kakasını ve cildini kontrol et ama korkma canım hemen bir şey olmaz takipte kal bir daha da izin verme böyle bir şeye gözün üzerinde olsun 😀
Tatliskooo Ftmnr0203 bal en tehlikeli alerjenlerden birisi ama nasıl anlatacaksın bunu dimi tepkini ortaya koy tatlım. Aynı evde yaşıyorsanız uzatma bence çünkü asla engel olamazsın ama evleriniz farklıysa bi ayar Çek herkes kendi doğurduğunu büyütsün kalp kırarım yoksa falan diye
HfzRumeysa32 Benim gerizekalı kaynanamda aynı haltı yemiş ben yokken daha neler neler de yaptı çok şükür defolup gitti de evine kurtuldum 💆🏿♀️💆🏿♀️💆🏿♀️
mavid Ftmnr0203 . Bunun şakası yok bal yüzünden kaç tane bebek ölüyor. 1.5 yaşına kadar da asla bal verilmez.sizinki galiba market balı? Eğer market balıysa onlar dandik olur zaten şekerli su gibi düşün sahte bal olur onlar. Korkmana gerek yok canım.
GramPozitifBakteri Ftmnr0203 bal 1 yaşına kadar bebeklere verilmiyor ciddi bir şekilde uyarın birdaha yapmasın bebeğinizin sağlığı için..bunların hepsi kafayı yemiş
Ftmnr0203 GramPozitifBakteri kesinlikle yemiş değişik değişik şeyler uydurup yanıma geliyor yapalım iyi gelir diye