Nerdeyse 5 aylık kızım var doktorumuzun tavsiyesiyle gece uyumadan bir kez mama veriyorum SMA aldık. İki gündür kaka yapmadı bugün yaptı ama öyle böyle degil bastan aşagı ve normale göre biraz daha sıvı. Gerçi normalde de sıvı gibi ama bastan aşagı yapmış olması ilginç geldi. Böyle birşey yaşayan var bir sıkıntı belirtisi midir acaba?