Yigitoglum_2 Kalbim22 bende kraft domino aldim ama malum kullanmak nasip olmadı daha evde bikac kez kullandım güzeldi 🤗
Senihaaa Kalbim22 bebeğim biraz kiloluydu omuzlarımı ağrıttı açıkcası birde görünüş olarak hoşuma gitmiyor ya😂
Kalbim22 Mucizem_0809 desenli ve düz modeller var farkları var mı acaba siz hangisinden kullanıyorsunuz
Mucizem_0809 Kalbim22 desenli kullanıyorum ama düz renk olanların yanlarında fermuarlı gözler var sonradan fark ettim oda tercih edilebilir ekstra çanta almaya gerek kalmıyor öyle olunca
[silindi] Solomombaby kullaniyorum asiri memnunum desenli modeliydi benim desensizle bi farkli oldgunu duzunmuyorum. Yanliz solomim baby bide heryone modelini cikardi. Bi ust model yani kullanan cikar illaki
Kalbim22 elifravza O markayı da gördüm netten. terletmeyen kumaş yazıyor gerçekten öyle mi yazın Akdeniz bölgesinde rahat kullanılır mı ? Bir de takıp çıkarması rahat mı?
elifravza Kalbim22 takip çıkarması çok rahat ve bebeğe göre ayarlanabiliyor tavsiye ederim,yaz sıcakları yeni başlıyor adana da yaşıyorum ve terletme konusunda henüz bir şey diyemem size :) Bu sıcaklarda biraz kullanmam lazım:)