bebegim 4 ay 20 gunluk bugün alerji doktoruna gittim deri testi yapildi ve negatif cikti doktorumus bağırsak alerjisi var dedi ve kilosuda biraz geriden geliyor oyuzden elinde 2 mama vardı farkli onu verdi ikisini evde denedim malesef almadi agzina geveledi ve aglamaya başladı tadini hic begenmedi sizler nasil yaptiniz nasil verdiniz anneler..