55eren55 Sleepy sensitive kullanıyordum pahalı olması sızdırmadı ve lastik izi yapmasıyla canbebe bebek bezine geçtim ama pişik yaptı napabilirim bebek bezi değişikliğinde pişik olmaması için
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 55eren55 Bez yaramıyorsa yaramıyordur yapacak bir şey yok başka bez deneyeceksiniz ya da he rdefssında pişik kremi süreceksinjz 💁🏻♀️
1Pamukkiz_ 55eren55 benim bebeğim 3.5 aylık evy baby kullanıyorum, pişik kremi olarak da çocuk doktorumuz hamazinc diye bir pişik kremi yazmıştı reçeteye çok memnun kaldım, tavsiye ederim 👍
Arasannesi 55eren55 daha yenıyse bırkac gun daha bekleyın dıyecektımde.yoksa yapacak bırsey yok krem de fayda etmemıs sanırım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 55eren55 Bez dokunuyordur o zaman. Geç pişik yapabilir. Canbebe hiç güzel değil zaten 😔
55eren55 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bnm hoşuma gitti çok inçe bi bez bebeğin poposunda yok gibi herhalde bu ara büyük andestini çok yapıyor ondan pişik oldu heralde günde 4-5 kere alıyorum
55eren55 1Pamukkiz_ cnm bende trosyd hametan var kullanıyorum Arko pilice çok iyi geliyor diye okumuştum cidden çok iyi geldi
55eren55 Canım can bebe kağıt gibi dün düz çok hoşuma gitti inceliği tek sıkıntısı yan bantları sleepy de çok sorun yaşadım o yüzden can bebeye geçtim Arko krem sürdüm şimdi poposu daha iyi iyileşecek gibi teşekkür ederim 😊
55eren55 55eren55 evet canıö bende aldım gerçekten iyiymiş söylenen kadar varmış hiç tahmin etmezdim Arko nun pişiğe iyi geleceğini
morsevenanne 55eren55 ıslak mendil kullanıyorsanız bırakmalısınız pamuk ve suya dönmelisiniz. Bez olarak prima. Pişik kremide mustela öneririm👍
Gisemm 55eren55 benim kızımda da aynı bezlerden pişik yaptı şimdi ise 4 lü komili ıslak bez kullaniyorum bebek bezide minies… ıslak mendilden dolayıda pişik oluyordu kızım slepyynin
55eren55 Gisemm ben yıkayıp kullanıyordum canım uni baby su köpürüyordu resmen ıslak mendili yıkayınca benimki büyük abdesti hem sulu hemde günde 4 defa yapıyor ondan pişik oldu herhalde
55eren55 Gisemm minies te canbebe ninmiş aynı firma üretiyormuş canbebeden daha iyiymiş okuduğuma göre çevremde Migros yok olsaydı denerdim
55eren55 Arzu-yavuz benim hoşuma gitti canım tek sıkıntı yan bantlar omun dışında memnunum yani Molfix de sleepy el aynı fiyat bebeğimde pişik yaptı o da molfix