dfnck Bebek telsizi arayışındayım. Bebek ünitesinin ve ebeveyn ünitesi şarjlı, pilli olan kullandığınız ve memnun kaldığınız markalar var mı? Araştırdıklarım hep bebek ünitesi elektrikle çalışıyor o da kullanışsız olur gibi geldi 🤔
Betul_12 dfnck phılıps aventin telsizi var ben de birisi fişte bebeğin odasında sürekli takılı diğeri de pilli çalışıyor şarj da ediliyor ama ben pille kullanıyorum çok uzaktayken bile duyuluyor sesi çok memnunun hatta öyle ki üst komşumun bebeğinin sesini bile duyuyorum 🥰😀tavsiye ederim
defnesmomm dfnck bizimki wewell markasının telsizi, bebek için olan prizde sabit oluyor, anne için olan şarj ediliyor, uzun süre de gidiyor şarjı.
ertugrulbey19 Motorola mbp140 aldık 1 hafta oldu alali memnunum bebeginki sürekli prizde duruyor. Ebeveyn telsizi de şarjli pilli. Gece yatak odamda sarjda kullanıyorum olurda biterse duymazsam diye. Normalde zamanda da alıp apartmanimizda aşağı yukarı inip çıkıyorum sesi gayet iyi.