Sinemesila kızım şu an 6 ay 2 günlük. 5ay 14 günlükken tadıma başladım. 2.aydan beri biberon 3.aydan beri meme reddi yaşıyoruz. Ama inatla ne yaptım ettim memeyi ağzına soktum😊 ama artık çok yoruldum yavaştan ek gıdaya başladık.ben işteyken bir kez sadığım süt u bir kez de mama içiyor biberon da emmedi gi için inanılmaz zor oluyor. 😑