Mvern 6aylığız günde iki öğün azar azar yiyoruz. Haliyle bazı aralar azalıyor iki saate emerdik şimdi 4saati bulduğu oluyor. Azalmış gibi hissediyorum daha en başından normal mi?
Aryaarya Mvern ben de buna benzer post açtım ama kimse cevap vermedi benim kızımın da emme aralıklarl 5 saati buluyor. Bu yeterli mi bilemiyorum
Mvern Aryaarya Anlayamıyoruz ki işte doyması problem bir de süt azalır mı acaba iyice o da ayrı problem bilen biri de yok sanırım😔