nxy2008 Merhaba, 8 buçuk aylık oğlum var. Hiç yürüteç kullanmadım kullanmayı da düşünmüyorum ama aynı ayında olup yürüteç kullanan bebekler yürüme konusunda daha istekli görüyorum. Hiç yürüteç kullanmayan annelerim bebekleriniz nasıl ve kaç aylık yürüdü… süreç nasıl işledi.. siz nasıl desteklediniz yürümesi için bi yardım edin 😊
Bizal nxy2008 kızım 8 aylık olacak, bende kullandırtmıyorum, post üstte kalsın şurada bekliyeyim 🙋🏻♀️
Senihaaa nxy2008 biz hiç kullanmadık 10 aylıkken yürüdük öyle istekli oluyor çocuklar ama genelde tutunarak yürüyerek veya yürüteçle yürüyerek kalıyorlar kendi kendine cesaret edemiyorlar
beseranne nxy2008 doktorum yürüteç asla dedi ama yürüme arkadaşı önerdi. Fisher price eğitici köpekçiği aldım. Yani benim oğlum da çok istekli değildi açıkçası ama onunla seviyordu vakit geçirmeyi, ittirmeyi. 13.5 aylıkken bir baktık yürüyor
Yesillimon nxy2008 Yurutecin yürümeyi geciktirdigini düsünmüyorum eltimde kullandı bende kullandım eltim cok bindiriyodu yürütece 10 aylıkken yürüdü kizi oglumda 14 aylıkken yürüdü
nxy2008 beseranne bi ara baktım onlarada ama kimisi çok hızlı gidiyo çocuk dengesini sağlayamıyo filan yazmış. Bende karar veremedim
Emin_e Yurume arkadaslari ise yarayabilir mi? Benim bir tanıdığımın kızı yurutecten oturu hep ayaklarinin ucuna basiyordu, yurume arkadasiyla duzgun yurudu… ben direk onu almayi dusunuyorum, gerci daha aylar var ama:)
nxy2008 Yesillimon geciktirmesi değilde ayak uçlarına basıyolar diye bide doğalakışına bırakayım istediğimden almadım. Ama hiç hevesli olmayınca yürümeye alsa mıydım diyorum bazen 😔
ma9419 nxy2008 benim oğlumda 8 ay 22 günlük sadece oturuyo (çok uzun süreli değil) yuvarlanıyor ve sürünüyor. Emekleme ve tutunup kalkma şu an için yok. Yürüteç kullanmicaz ama aynı zamanlarda olupta tutunup sıralayan bebekleri gördükçe instagramda falan moralim bozuluyor kafama takıyorum biliyorum her çocuk Farklı ama işte 🤷♀️
nxy2008 ma9419 benimkide 8 ay 21 günlük aslında 😊 aynı şekilde en fazla yuvarlanarak işini hallediyo. arkadaşlarımın kızları var biri 40 gün büyük bizden biri 3 gün küçük ve çok güzel dikiliyolar koltuk kenarlarında filan. Bizimki emeklemek için bi çaba göstermeyince diyorum bişeyle destek mi olmak lazım kafama takıyorum illa ki😔
ma9419 nxy2008 aynı şekilde benim düşündüklerimi yazmışsınız. Her bebeğin kendi gelişimiyle ilgili bi durum sanırım bende hep yere bıraktım aslında dönmeye başladığından beri ama dediğim gibi sadece sürünüyor şu an. Belki de bi anda yapar bizimkiler ☺️
Yesillimon nxy2008 Bebeklerin geneli ayak ucuna basiyo canım yürütece bindirsen de bindirmesen de bir süre ayak ucuna basiyolar ama yürütece bindirseydim boyle olmazdi diye düşünmeyin zamani geldiginde emekleme yürüme hepsi oluyo 😊
Mom_93 nxy2008 Okuduğum bi yazıda yürümeyi kolaylaştırmadigi aksine geciktirdiğini okumuştum bu arada 9 aylık ve bizde almadık
Senihaaa nxy2008 yürüme arkadaşı aldım ve 5 aylıkken felan yere koydum kendi kendine emekledi kalktı ayağa sonra o arabayla yürümeye başladı 😊
nxy2008 Myagz maşallah ya 😊 ben böyle okuyunca inanamıyorum yani kendi kendine tutundu kalktı ve yürüdü öyle mi? Kendi çocuğumu düşününce çok ütopik geliyo🙈 inşallah bizimkide öğrenir. Her anne gibi hata yapmaktan korkuyorum…
Areliko nxy2008 yürütecin içinde kendini öne doğru atacak kemik şekil bozukluğu oluşacak onun yerine yürüme arkadaşı tercih edebilirsin zamanla onun sayesinde dengede durmaya çalışacak
beseranne nxy2008 doktor da hızlı gidenlerinden alma dedi ben de fisher price daha bildik diye aldım. Halıda zaten hiç sıkıntı olmuyor ama taşta parkede hızlı gidebiliyor. Hiç gözetimsiz bindirmedim zaten. Küçük küçük biniyorlar baştan siz yardım ediyorsunuz tutunmasına dolayısıyla halı dışında çok çıkmıyor çabuk yoruluyorlar. En azından benim bebeğimde öyle olmuştu. Taşa çıktığında artık yürümesine yakındı diye sıkıntı olmamıştı. Araştırırken yavaşlatmak için tekerleklerine silikon tabancısı sıktıklarını okumuştum isterseniz onu da bir araştırın ama biz gerek duymadık.
Mom8 nxy2008 ben kullanmadım hiç. Oğlum 14 aylıkken yürümüştü. Kızım şuan 9 aylık bir yerlere tutunarak adım atıyor ama yavaş adımlar
Cennetkokulum nxy2008 oğlum 8 aylık 1800 gr doğdu hiç yürüteç kullanmadım ama 10 ay bitti sıralamaya başladı 11 aylıkkende yürüdü
nxy2008 Cennetkokulum yaa maşallah 😍 acaba tembelliğinden mi yürümüyo diyorum bazen bide ayakta tutunca filan aşırı heycanlanıyo korkuyo sanırım😔 genetik mi diyorum çünkü bende 15 aylık yürümüşüm çok korkakmışım koltuğa oturturlarmış hiçbi yere kıpırdamazmışım
nxy2008 ma9419 inşallah öyle olur. Kendi kendimi yicem yoksa yanlış mı yapıyorum acaba diye bide çevre baskısı olayı var alsaydın bi yürüteç nolucaktı sanki lafları 😒