Bugun öğlen banyo yaptirdim uyuttum oģlumu 10 dk bir gelip odasina kontrol edip cikiyodum mutfakta işim vardi uyanip yuvarlanip yüksek yataktan aşağı burnunun ustune dusmus küt sesine odaya koştum yerdeyi burnu kanadi kipkirmizi oldu acile götürdük hemen rontgen çektiler temiz çikti çok sukur 4 saat uyutma dediler şimdi ağlayarak uyutuyorum bebeğimi burnu çok kötü kipkirmizi oldu kendimi çok suçlu hissediyorum 11 aylik tek bakiyorum bu zmana kadar hiç öksürmedi bile. Şimdi onu boyle gormek beni kahrediyo anne olmak çok zormuş kendimi yetersiz görüyorum artik ona iyi bakamadim