Pnryldrm18 Kızlar ben tüp bebek ted.hamile kaldım bugün kontrolde doktora normal olabilir mi dedim çok sıcak bakmıyorum riske atmıyoruz dedi ben normal istiyorum ya acaba aranızda var mı tüp bebek olup normal doğum yapanlar ?
Kuzuannesi Pnryldrm18 ya acikcasi ben normal yada sezeryan diye diretilmesine karsiyim ne gerekiyor ise o yapilmali. Ne bebeginizi ne kendinizi riske aticak birsy yapmayin baska doktorlardan da fikir alip ortak karar verin bence
Deletedmom54 Pnryldrm18 ben bunu duymuştum sebebide sanırım tüp bebek zor elde ediliyor bi sorun olmasın diye duymuştum 🙏 sağ salim doğumlar dilerim 🌸
Hunilianne Pnryldrm18 benim de tüp bebek bana da doktorum aynı şeyi söylemişti. 33. Haftada erken doğum olunca mecbur sezeryan oldu zaten
Pnryldrm18 Ben de diretmem asla zaten de yine de bi denemek isterim riskli görülmezse ve herşey normal giderse
Pnryldrm18 Hunilianne Allah bağışlasın tüp bebek zor bir süreç nasıl sağlıklı olursa öyle olsun artık
Deletedmom54 Pnryldrm18 benim doktorum çok dikkatlıydı 🤔 kafasına bişe takılsın hemen ertesi gün bidaha gel bakalım dıyodu.tam 38de sezeryan oldum 😂🙈
Hunilianne Pnryldrm18 aynen öyle korkulacak bir şey yok ilk gece biraz zor sonra günden güne daha iyi oluyorum bir hafta on güne iyileşiyorsun. Doğumun ikinci günü hastaneden çıktık biz her gün hastaneye yogunbakima gelebiliyordum bazen otobüsle hatta
Pnryldrm18 Hunilianne Benim ilk 3gün sonrası yanımda sadece eşim olabilicek sizce idare edebilecek durumda olur muyum biraz takıyorum o duruma ondan sezaryen de
Hunilianne Pnryldrm18 tabiki yardımcınız olsa iyi olur ama mecbursanız her şeyin altından kalkarsınız takmayın şimdiden. Oturduğunuz yerde eşiniz verir kucağınıza emzirir yatırırsınız ilk zamanlar bebekler hep uyumak istiyorlar zaten. Uyandırmak icin çaba sarf edeceksiniz:) o arada siz baya toparlamış olursunuz.