Gamzegnyl 4 aylık bebeğim kan ilacına yeni başladı 10 gündür kaka yapmamaya ve kötü kokulu gaz yapmaya başladı huysuzlaşmayada başladı cok aglıyor siz hangi kan damlasını kullanıyorsunuz?
Ebruon Gamzegnyl sağlık ocaginin verdiği benim oğlumda kabız ve kanlı kaka yaptı ben sidefer kullanıyorum kabızlık yok 2 aydır çok sukur
Deletedmom55 Gamzegnyl güzel evet portakallı tattım bende 🤗 düzenli kakası evet cok memnunum damladan