Durunisamm Kızlar bebeğim 3 aylık ben kabızım bebeğime de geçmiş herhalde çok ağlıyor kakasını yapmıyor kaç gündür şuanda emmiyorda çok ağlıyor ne yapabilirim hastaneye götüreyim mi şimdi batttaniyeyle sallayıpta uyuttuk ağlamaktan gözleri şişti bebeğimin 😭
Kuzuannesi Durunisamm anne sutu alan bebekler pek kabiz olmaz aslinda. Kulak cubuhu ile uyarabilirrsin ise yaramaz ise. Gkiserin kansuk fitil aldir onu at poposuna. Gaz masaji yap bacaklarinida karnina it hareket ettr
Azizeguney Durunisamm İlk önce bir çay kaşığı zeytinyağı verin. Sabah akşam günde 2 kere verebilirsiniz. Sonra karnına saat yönüne doğru ellerinizi daire yaparak masaj yapın. Bilmiyorum cesaret edebilir misiniz ama bacaklarından tutup karnına doğru sertçe bastırın. Katılaşmış dışkıyı ezmiş olacaksınız. Ben neredeyse her gün yapıyorum. Garip bir şekilde yaptıktan sonra 10 saniye ağlamaklı oluyo sonra hemen susuyor ve uykuya dalıyor. Uyku öncesi yapıyorum zaten hemde kabız olmuyoruz.