minikdavsanim Merhaba 20 günlüğüz bebeğimin 5 gündür ağır gazı var saatlerce kıvranıyor yediklerime dikkat ediyorum her emziremeden sonra gazı çıksın diye dakikalarca uğraşıyoruz çoğu zaman çıkmıo çıksada rahatlamıo en sonunda fitil veriyoruz rahatlıo fitili vermek hiç istemiyorum bağırsakları tembelleşir alışmasın diye günlerdir çok yoruldum metsil gaz damlası var sadece lütfen bilen yazabilirmi ne yapmalıyım
MetehanAlp minikdavsanim aynı durumu butun anneler yaşıyor neredeyse 15. Gunden sonra bağırsakları şekıllendiği için gaz sancıları cok oluyor biz cozumu sabırla masaj yaparak sonra metsil gece yatmadandan bıo gaıa kullandım oda cok rahatlatıyır ayaklarının altına ılık su torbası koydum rezene içtim bol bol ama en onemlisi bunları yaptıktan sonra masaj yapmak cok guzel cıkartıyor ozaman şuan 2 aylık hala devam edıyor 4. Aya kadarda sürüyormuş sakin kalın masaj yapın 👍💐
Mbrcm minikdavsanim benim oğlumda laktaz intoleransi varmış ilk ay hep öyleydi sabahlara kadar ağlardı susmazdi damlalar fayda etmedi en iyileti bile sonra kaka testinde laktaz intoleransi olduğu için relaktaz damla verdi doktor onunla rahatladık dördüncü aydan sonra hafifledi şimdi yedi aylık çok şükür halimize. Sizi anlıyorum battaniye de sallayarak uyuturduk sırayla bakardik com zordu ama biraz sabredn ve kontrolünüzde doktorunuza laktaz intoleransini sorun isterseniz
Defnekusum28022020 Biz nurse harveys kullanıyoruz ve çok rahatladık gerçekten birde emdikten sonra mutlaka gazını almalısın farklı pozisyonlar dene gaz çıkarmak için , birde duş çok iyi geliyor , benim kızımda gazlı bir bebek gün aşırı yıkıyorum 10 günlükten beri bazen günde 2 kere birde ayaklarının altına karnına masaj yap. Bide ben rezene kaynatıyorum içine kimyon kaynatıp döküyorum 3-4 bardak içiyorum gün içinde çok şükür hafifledi sancılar sende deneyebilirsin
minikdavsanim Defnekusum28022020 teşekkür ederim denemediğim masaj kalmadı çok uzın saatler yapıoruz eşimle artık rezene kimyonu deniyorum ama bir bardak içiyordum zararı olmasın diye 🙏
Ruyamm Defnekusum28022020 bende nurse harveys kullanıyoruz ama faydasını göremedim kaç damla veriyosunuz
Nltka Bende sap simplex ve biogai kullanıyorum çok memnunun . Çok durmadığı zamanlarda da kimyon çayı yapıp bir iki çay kaşığı veriyorum
Nltka minikdavsanim baharat olan kimyondan yarım çay kaşığı alıp yarım fincan sıcak suya koyuyorum . Çok hafif şeker koyuyorum tadı kırılsın diye . Demlenmesini bekliyip süzgeçten geçiriyorum
Nltka Mbrcm uykuda yapıyor ben çok memnunum . İçeriğini bilmediğimiz gaz damlasıda kullanıyorum ondan daha etkili ve masum geliyor bana
_Nehirim Benim bebeğim de 4 aylık bizimde küçükken gazdan dolayı çok çok sıkıntılarımız vardı,sizin de dediğiniz gibi kıvranıp dururdu yavrum. 4.ayına kadar bir sürü gaz damlası değiştirdik neler neler yaptık ama biogaia+sab simplex damla en çok işe yarayanlarıydı bencede.(çocuktan çocuğa fark edebilir tabiki) Bide canım nacizane bi tavsiye benim bebeğimde de fitil kullandığım zamanlar oldu/ki bizzat doktor tavsiyesiyle kullandık.Fitil bebeğinizi rahatlatıyorsa kullanın derim.Düzene girene kadar biraz sıkıntılı geçiyor o zamanlar ama muhakkak düzene giriyor,sadece biraz zaman ve sabır 🌸
MrsG minikdavsanim bebeğim şu an 7buçuk aylık. 6 aya kadar çektik malesef hiçbirşey etki etmedi. Hergün kucakta dolaştırıyorduk birde 5s diye bi kural vardı sanırım o işe yarıyordu. Bi tutma şekli var. Kucakta karşıya bakacak şekilde emzirirken yatırdığınız gibi ama karşıya bakacak size dönük değil. O şekilde gezdiriyorduk.işe yarıyordu. Bir de Ayşe öner gaz masajını deneyin YouTube da vardır.
Suheylaninannesi minikdavsanim süt urunlerini tuketme bi sure birde biogaia damla verdi doktor bize probiyotik süt iceren Hersey kek bile cikolata dahil
Mires 4. Aya kadar sürüyor maalesef yani korkutmak istemem ama ne gaz damlası ne yediklerine dikkat etme hiçbiri işe yaramıyor ne yaparsan yap gazlı bir bebekse biraz sabretmem lazım…
Zeynepmusab minikdavsanim nurse harveys kullaniyorum cok iyi geldi , artk huzurla uyuyoruz bizde oda 💕
TB91 minikdavsanim biz de 19 günlüğüz. İki gündür gece uyumuyor sürekli ıkınıyor ufak tefek gaz çıkarıyor ama ıkınmaya kızarmaya ve ağlamaya devam ediyordu.bu sabah çığlık atarak ağladı ve hiç susmadı. Ben de rezene kimyonu karıştırıp her sabah içiyordum artık sabah öğlen akşam içmeye başladım. Daha bebek memedeyken gaz çıkarmaya başladı. Onun dışında gaz yapmasın diye neredeyse hiçbişey yemiyorum. Süt yapan şeyler yiyorum. En önemlisi sizsiniz. Bu sabah yıkadım karnına masaj yaptım yine rezene ve kimyon içtim. Şuan mışıl mışıl uyuyor. Sabırlı olmak en iyisi. Neoclc kullanıyoruz biz de o da iyi geliyor. Hemen tuvaletini yapıyor bebişko. Ama çok alıştırmamak lazım yine de. Sabır doğru yiyecek masaj ve duş. İnşallah geçer sabredin.
Wibbly Bütün yeneklerinize kimyon atın, günde 2 kez rezene çayı için, gerekirse gün boyu bebeğin karnına kiraz çekirdeği yastığı koyun, dus esnasında karnına bol bol sıcak su dökün, bol bol gaz masajı yapın işe yarayacaktır
minikdavsanim Wibbly kimyon ve rezeneyi kullanıyorum canım kiraz çekirdeği yastığını nereden bulabilirim