Bigaboy Merhaba annelerim... 3ay 3günlük oğlum var. Bu aşıyı yaptıran? ve hangi ayda yaptırdınız? Bebişlerinize her hangi bir yan etkisi oldu mu? Bu konuda bilgi paylaşımlarınızı bekliyorum 🖐🏼
Berken Bigaboy ben yaptırdım rota virüsü kapması ihtimalinde daha kolay geçiriyor hastalığı ağızdan şırıngayla damlatılıyor hiçbi yan etkisini görmedik
comertinannesi Bigaboy ilk dozu 3.ayda yaptırdık bizde inanılmaz gaz yaptı yaptırdık pişman degilim ama 1hafta uyku düzeni kalmadı aglamaktan morardı ve bagırsak hareketleri yüzünden aşırı gaz yaptı ikinci dozdada aynısı olucak diye korkuyorum açıkcası.
Balbocegim Rota virusu 2.ay ve 4.ay asilariyla ayni gun yaptiriliyor. Yani bize oyle dedi doktorumuz oyle yaptirdik
Duruko Ben kesinlikle yaptırılması taraftarıyım. Yaptırmayan annelere de saygım sonsuz tabi. Bebeğim 3 ay 15 günlüktü yaptırdığımızda zaten ilk dozu 3 ay bitmeden yapılması gerekiyor. Sorduğum bütün doktorlar aşı takviminde yok henüz fakat ben öneriyorum diyor. Herhangi bir yan etkisini görmedim zaten ağız yoluyla yapılan bir aşı korkulacak bir şey yok yani 😊
Thesra Bigaboy Cogu kisi bilmiyor ama var zaten 2 cesit biri rotatix 2 dozlu olan 3 dozlu olanda rotateq
Kadergls İlk doz en geç 13+6 ya kadar yapılması gerekiyor. Doktorumuz önerdiği için yaptırdık özellikle ülkemize giren mültecilerden kaynaklı yapılması gerekiyor dedi ağızdan şırıngayla ilk doz yapıldı ve yan etkisi olaraktan milyonda bir bağırsak düğümlenmesi oluyor dedi küçük bir ihtimal ama var.