Kizlar selamün aleyküm bi sorum olucak
10 aylik erkek bebisim var aptamil devam sütü kullaniyorduk malum aptamil e cok zam geldi ve fiyatlar zorlamaya başladi bizde degistirdik sma 2 kullanmaya basladik ama birsey farkettmki oglum çok az kaaka yapiyor aptamil kullanirken cokk yapiyordu ayiptir solemesi parmak ucu kadr cikario daha yok 1 günde smada bole bi sorun yasayan varmiii?????