Bebegim 13 günlük, ilk günlerde göğsümün ucu yok diye silikon kalkan la emzirmeye başladım. Hala devam ediyoruz, hiç bir sorunumuz yok. Biraz daha emmeyi öğrensin, kuvvetlensin silikonsuz deneyeceğiz. İsterseniz bir deneyin sizler de, belki karşılıklı seversiniz. Biz önce Wee baby denemiştik, uçları ince diye lansinoh a geçtim.