Adetim 16 gün geçikti 5 gün önce test yaptım negatif cıktı. Tekrar test yapmaya cesaret edemiyorum burda korunduğu halde hamile kalan cok kişi gördüm oğlum daha 9 aylık gurbetteyim hamileysem nasıl başa çıkıcam bilmiyorum 🥴 Doğumdan sonra hep düzenli adet oluyordum ama üç aydır 10 gün falan geç oluyordu bu seferde öyle olabilir mi diyorum ama 16 gün oldu 😭 Eşim kendinden emin kuruntu yapma hamile değilsindir diyor ama kafama çok takıyorum 🤦♀️ Ayy buda gebelik testi atıp hamilemiyim postuna döndü ama içim içimi yiyor kızlar paylaşmak istedim 😶