Kubra0 Eslifaslan bebelac veriyordum mamayı çokta önemsemedim zaten anne sütünden vitaminini alıyor diye
Hazal89 Eslifaslan hipp kullanıyordum doyurmayınca bebelac golda geçtim yeni doktorumuz 5,5 ayda önerdi 6 aylık oldu hala tadımlardayız