Fundalinko Merhaba arkadaşlar ben mamayı kaynattığım suyu koyuyorum ve soğumasını bekliyorum. Sizlerde öyle mi yapıyorsunuz acaba? Yoksa ben yanlış yapıp suçla suya koyduğum içim değerini mi kaybediyorum acaba diye düşünüyorum
Sakura-chan Fundalinko ben sıcak su kaynatıp soğuk su ekleyip ılıtıyorum. O şekilde yapabilirsin . Zaten ılık suda da eriyen birşey . Kaynatıp soğuttun suylada hafif ılıtıp yapabilirsin . Bu şekilde de mikropları ölür
Tugbakadir Fundalinko evet sıcak suya koymamamız lazım mamayı. Su sıcaksa Biberonla koyun biberonu soğuk suya tutun ılıtın sonra mama koyun. Ben öyle yapıyorum ki üzerinde de öyle yazıyor
Aysegul1910 Fundalinko bi termosa kaynamış su koy bi şişeyede kaynamış soğumuş su biberona ikisindende ekle sıcaklığını ayarladıktan sonra mamayı katabilirsin
Rengin Fundalinko hazır suyu cezve de istenilen sıcaklığa getirince kadar istiyorum öyle veriyorum. Ekstra su kaynatmiyorum 20 aylik olduk. Doktor içme suyunu falan kaynatın e içindeki yararlı seylerde gidiyor güvendiğin bir markanın suyunu verebilirsin demişti mama da da oyle yapıyorum
Nur8190 Tamamen sıcak yada kaynar suya koymayın mamayı ya ılıyacak kadar ısıtın öyle yapın yada ılıstırın öyle yapın benim bir termosts kaynamış suyum bir şişe de soguk suyum Durur ılıstırıp öyle yaparım mamayı gece gündüz