65le hamile kaldım 76 ile doğuma gittim çıktığmda 68dim fakat lohusalık korona falan derken şimdi 70 oldum sezaryenden kalma bi göbek var yağ olmadığına eminim hamilelikte karnım kaldı sanki napmam lazım yaşayanlardan deneyimlerini paylaşmasını rica ediyorum