Resmiye
50 günlük oğlum var. Çok gazlı ve kolik. Yaklaşık bir haftadır sabah hariç tuvaletini yapamıyor. Buda onu çok zorluyor. Sürekli ağlıyor ve sancısı var. Masaj yapıyorum, poposuna zeytinyağı sürüyorum ama nafile. Neden böyle oluyordur? Yardımcı olur musunuz?