Ygmrkznci Kızlar herkese sağlıklı günler diliyorum. Ben ocak 20 de sezeryan doğum yaptım hala adet olmadım normal mi bu süreç sizce 4 aylık olucak bebeğim.
Tuba Ygmrkznci Emziriyorsanız 1 seneye kadar da sürebilir adet görmeniz. Ben doğumdan 8,5 ay sonra adet gördüm ve düzensiz bir şekilde geliyordu😅
Duygukara Ygmrkznci normal canm bende 2 ocakta sezaryen oldum hala olmadı altıncı ayında olup adet olmayan tanıdıklarım da var
KitapKurduAnne 6.5 ay oldu ,tık yok. Ramazan bitene kadar da gelmesin mümkünse ,o kadar bekledi madem.😃
Crescent96 Yaa ne güzel benim ne günahım var acaba 😆 Ben şubatta doğum yaptım 40 ım çıkar çıkmaz adet oldum sonra düzenli bir şekilde 2. Ye de oldum😆 hemde emziriyorum oğlum sadece anne sütü alıyor
1Pamukkiz_ Crescent96 bende aynı sizin gibiyim hemen adet oldum 40 çıktıktan sonra. 2defa adet gördüm 3.yü bekliyorum biraz gecikti 🙊
Crescent96 1Pamukkiz_ Bende 3. Bekliyorum daha gelecek 1 haftamız var 😆 Ne diyelim bu da bizim şansımız 🥰
Daphne 17 Aralık da sezeryan oldum. Hala adet görmedim, çok uzun süre de adet görmeyen hemen adet gören de var neye göre değişiyor acaba, anne sütü veriyorum ben de.