Ya kusura bakmayın da bu adamlara ne oluyor ? Koymayın önüne iki üç öğün yemek bakalım hala böyle carlayacak mı ? Doymadığını düşünüyorsanız elbette mama vereceksiniz ,siz annesiniz,sizden iyi kimse bilemez ,eşiniz bile! Ben de mamayla büyümüşüm,Allah’a şükür 29 yaşına geldim ,öldürmedi mama ,nedir yani bu !