Begrich AVM önünde kuyruk olanlar inş çıplak kalırkar giyeck bişey bulmazlar ve yiyeckte öyle sanki evlerinde bişy yok açlıktan ölecekler
ben 2 ay alışveriş yapmasam evimdeki gıdalar bana yeter bebeğim için prima olsun o ayrı
ama çok bencil davranıyorlar 2. Dalgaya hazır olmak lazım