ismihanemirhan 6,5-9 ay arası süperdi tadımlar ve 1-2 az da olsa öğünler. Sonra 9-17 ay arası kabus gibiydi. Size tek önerim eğer saglık yönünden herhangi bir sıkıntısı yoksa iştah çok önemli değil. Oğlum hiç yemek yemeden sadece emerek 2 hafta geçirdiği oldu. Hala daha bir öğünü yarım kaseden öte değil. Kendinizi üzmeyin. Ama ben seveceği şeyleri yapmaya çalısıyorum. Kendi yiyor epeydir kontrolümdeyken. Brokoli, karnabahar haşlayıp önüne koyuyorum. Mesela pancar, köz kırmızı biber, köfte, makarna, pancake ( tam buğday unundan cevizli muzlu keçiboynuzlu) avokado ile meyve püreleri, hurma ceviz fındık badem kuru kayısılı ara öğünlerinde toplar yapıyorum 1-2 adet yiyor. sulu köfteyi de çok seviyor mesela hem çorba gibi hem yemek gibi. Birkaç aydır ben kendimi az strese sokuyorum, o da daha fazla yemeye başladı. Sizin bebeğinizde yiyecek elbet.