Tanemimm Merhana anneler evet benim bebeğim şidi 3 ay 5 günlik bizde yaşadık ayn durumu hemde fazlasıya bildiğin doğum yapar kadın gibi ıkınıyordu evet gaz sorunu bu bie ebeye sordum bigoali ve nurse herveys al dedi aldımikisinide kullanıyorum geçnedi doktora gittik doktor karnına flim çekti çok gazı var dedi kullandığın ilaçlara devam et dedi yediklerine dikakt et sen ne yersen bebişede o geçiyor dedi yani ben 2buçuk ay çektim gene var geçmedi ama ıkınması yok.