GulcanAslan1 iyice dalsın diye kucağınızda fazla tuttuysanız yatağa konulduğu zaman uyanıyorlar.
Ben emziriyorum, karnı doyduğu zaman memeden çekip yerine yatırıyorum, yarım kundaklıyorum. Nasıl diyeyim, kımıldayacak hali yokmuş gibi oluyor o an, yatağında uyumaya mecbur kalıyor 😊 ama tamamen dalmış şekilde bırakırsanız, herhangi bir sebeple gözünü açtığında kucakta olmadığı için ağlayıp uyumuyorlar.
Yatağına koyduğunuz zaman gözünü açıp kucak istediğinde, hafif sallamayı, pışpışlamayı deneyin, hemen kucağa almayın. Direnemeyip uyuyorlar genelde.