AliKaran Merhabalar bebeğinde relactaz damla kullanan var mi? Dün başladık normalde bebeğim akşam ve sabah kakasını yapardı şimdi ilacı içmeye başladığımızdan beri kakasını yapmadı bebeğim 49 günlük
Asel_mina AliKaran 2 ay kullandım gaz konusunda tam anlamıyla kurtarıcımız oldu kakada azalma vs olmadı bizde hatta o zamanlar günde 4 5 defa yapardı kızım
nursocum AliKaran yani onu kullandıgımda sütü çürütüp öyle kusuyor ben memnunum zaten %100 gaza iyi gelen bişey yok ayaklarını sıcak tut her emzirmeden sonra gazını Çıkar. Şuanda bağırsak kıvrımları oluştuğu için ne yapsan boş kabullen durumu ben kabullendim 🤷🏼♀️
Asel_mina nursocum biz emzirme sonrsı veriyorduk bide ben günde 3 4 kere veriyordum her emzirme sonrası vermiyordum 🤔her emzirme sonrası fazla gelmişti bana
nursocum Asel_mina bende her emzirmede vermiyorum ohooo her emzirmede versem haftada bir almam lazım kullandığım başka bi gaz ilacı daha var çünkü Almanya’dan geldi ama burda yok