Arkadaşlar kızım 4 aylık.Geçen ay tartıldığında 6200 kiloydu ve bugün 4 aylık kontrolüne gittik hiç kilo almamış o kadar üzüldüm ki anlatamam.Hani az kilo almasını bekliyordum zaten bu aralar çok emmiyor ama hiç kilo almamış olması…Niye böyle oldu acaba ya bunu yaşayan var mı aranızda?