Merhabalar,
Oğlum suan icin tam 3.5 aylık ve yaklaşık 2 haftadır gece uyku düzeni çok bozuldu. Öncesinde neredeyse kesıntisiz 4-5 saat uyurdu suan ise gece 2 saatte bir uyanıyor ve sırf uyusun diye meme veriyorum. Internette araştırdıgimda uyku gerilemesi olabileceğini düşündum. Bir diğer opsiyon da gündüz yeterli beslenmeyen bebekler gece sık uyanırmis. Ama öncesinde ne ise yine aynı besliyorum (meme ve mama) Aranızda bunu yaşayan ve gece uykusu düzelen oldu mu? Tesekkurler