AybarsOzge Bebeğim 2 aylık farkettiğimden beri var hafif sis ve bi kere nokta kadar kanadı sizce ne olabilir
Deletedmom819 AybarsOzge benim oğlumun kafasında da var ama kanama olmado bizde şişlikte yok. Bir doktorunuza gösterin
deletedmom1234 AybarsOzge benm oğlumun da var hem tepe kısmında hemde ense bölümünde zamanla geçmesi beklenen bir durum ama kanaması normali bilmyrm
TugceAna AybarsOzge bence şuan böylesi şeyler için sağlık ocağına gidilecek bir dönem değil Gine’de sen bilirsin
AybarsOzge deletedmom1234 öyle kızarıklık bizdede var ensede ve kafasinin ust kisminda bu daha damarlı gibi goruntusu tam belli olmuyor fotoda
TugceAna Şişlik ve kanama normal değil bence vurmuş olabilir mi 🤔 yada sürekli üzeni yattığı yermi bizimkinizde ensesi böyle kızamıktı hep zamanla geçiyor ama şişlik kanama olmuyor
AybarsOzge TugceAna hiçbir yere vurmadı sürekli yattığı kısımda degil degisik bende anlamadim aşıya gidicem onuda sorucam hem