Zep ben çıkarmayı düşünmüyorum ya korkuyorum yine de. Ama bizim evin çatısı var oraya çıkarıyorum yurutecine biniyor oynuyor salıncağı falan da var orda alıyor hava zaten. Bizim burası zaten riskli bölge insanlar çocuklar hep dışarda güvenemiyorum valla