Normal dogum yapan kisiler rica etsem bi ziplar misiniz ? Diz hizasina kadar ziplayabildiginiz kadar en yuksege 20,30 sn kadar… ne oldu?
Ben ziplayinca istemsizce isiyorum sanirim. Tamam kaslar zayifladi belki ,belki kegel onereceksiniz. Zaten sporcuyum zaten bilincindeyim herseyin ama bu durum neden acaba cok tutarim idrarimi o mu yan etki yapti yillardir tuttum hic zamaninda kullanmadim wcyi..
Cok uzgunum bu durumdan dolayi :(
Sanki zipladikca bi kapak aciliyo ve sular tasiyo asagidan bilmeyen varsa anlatmam imkansiz karantina bitsin gidicem dr a