Oğlum yanımda koltukta uzanıyordu bende süt sağıyordum elinde çıngırakla oynuyordu atıyordu eline geri veriyodum. Ayakları kolları hareketlendi ama kendini ittirip düşeceği aklımın ucundan geçmezdi. Bi baktım yüzü koyun yerde çığlığı bastı 😭😭 Nasıl korktum anlatamam ya 5 dk içinde hazırlanana kadar sesi kesildi ağlamaktan. Doktora götürdüm iyice soydu muayene etti film ultrason çekilmedi. Takip et bugün anormal bir şey olursa ara dedi. Eve geldik ağrı kesici verdim ama hala biberon tutmadı acaba ağzı felan mı ağrıdı düşünce 😣 Ya bir de doktor tartalım bi dedi baktık hâlâ aynı 1 haftadır hiç gram almamış çocuğum niye böyle oluyor anlamıyorum ki 😭 az mı besliyorum veya mama ve sütüm mü yaramıyor. Oğlumdan çok ağladım bugün 😭